Aankoop pagina Forums Forum Module 2: Vind de klant Reageer op: Module 2: Vind de klant

Hi Annemieke,
Ik ben bezig om “standaard” berichten voor mijzelf te maken die ik naar mijn LinkedIn contacten kan sturen.
Je hebt voorbeeld berichten in de training toegevoegd. Nu ben ik bezig om een bericht te maken naar een netwerkcontact die al is toegevoegd aan mijn LinkedIn. Ik wil in contact komen met ondernemers en erachter te komen waar zij tegen aanlopen in het ondernemerschap. Ik vind het heel lastig om het gesprek te openen, wat moet ik dan zeggen?Kan ik dan dit onderstaande bericht sturen of mis ik dan nog iets?

Beste…., we zijn al enige tijd gelinkt met elkaar op LinkedIn. Ik help ondernemers door administratieve, HR en/of re-integratie werkzaamheden uit handen te nemen. Zodat ondernemers meer tijd, overzicht en minder stress hebben en dat zij hierdoor energie krijgen en doen wat zij leuk vinden.
Nu ben ik benieuwd, waar loop jij tegenaan in het ondernemerschap? Zijn er taken die je veel tijd, energie en frustratie kosten?

Ik hoor het graag.
Groetjes Sandra Sterk

En als deze persoon dan reageert dan kan ik gaan doorvragen:
Wat zou er met je gebeuren, hoe zou je je voelen als je deze taken zou uitbesteden?
Ik kom graag met je in gesprek zodat we samen kunnen kijken waar je tegen aanloopt in het ondernemerschap, wat je hiervoor nodig hebt en vooral welke ondersteuning het beste bij je past.

En wat doe ik als een persoon niet reageert? Stuur ik dan nog een keer een berichtje of laat ik het dan gewoon? Ohhh lastig hoor 🙂