Aankoop pagina Forums Forum Kopregel en Samenvatting

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Hi Annemieke,
    Ik heb een vraagje. Ik ben deze week gestart als Recruiter bij Schoevers Professionals. En daarnaast heb ik nog steeds mijn eigen bedrijf als Virtual Assistant. Ik heb nu 1 klant een re-integratiecoach en ik wil in de toekomst nog wel een paar re-integratiecoaches ondersteunen. Maar hoe kan ik dit nu het beste op mijn LinkedIn profiel neerzetten? En dan met name in de kopregel en samenvatting?
    Moet ik beide functies benoemen? Recruiter en Virtual Assistant?

Ik hoor graag jouw advies en ervaring hierin.

Alvast bedankt.

Hartelijke groet,
    Sandra Sterk

Annemieke01
    Sleutelbeheerder

hi Sandra, allereerst wat leuk dat je nu recruiter bent bij Schoevers Professionals.
    Het is handig om de term recruiter in je kopregel te zetten en deze ook in je samenvatting te verwerken. Zet altijd in je etalage (lees; op je profiel) waar je méér van wilt. Dus wil je in de toekomst meer recruiter-klussen, dan pas je daarop je profiel aan. Wil je meer re-interatiecoaches ondersteunen, dan zet je dat meer in de schijnwerpers. Je kunt hierin ook afwisselen.

Ik kan me goed voorstellen dat je LinkedIn dagelijks inzet als recruiter en door die term in je kopregel te plaatsen, is het meteen duidelijk voor nieuwe connecties. Dat doet geen afbreuk aan jouw kennis en ervaring op het gebied van arbeidsre-integratie. Dus publiceer gerust berichten over arbeidsre-integratie en wissel dat bijv af met een bericht over recruiter zijnde.

Heb ik je hiermee richting gegeven? Anders hoor ik het uiteraard graag.
    Groeten, Annemieke

Hi Annemieke,
    Dank je voor je antwoord en advies.
    Ik zet dan nu eerst inderdaad alleen Recruiter Schoevers Professionals in de kopregel. En ik zal dit ook verwerken in mijn samenvatting. En wat je zegt het is allemaal niet in beton gegoten ik kan dat zeker afwisselen of later anders neerzetten in mijn profiel. Ik denk soms een beetje te ingewikkeld hahaha.

Groetjes Sandra

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.